Panorama Trzebnicka

Format: tabloid
Ilość stron: 16-32
Kolor: pełny kolor
Druk: drukarnia Polskapress
Zakres prac: kompleksowy projekt graficzny (layout, winieta), łamanie, fotoedycja, przygotowanie do druku

Panorama Trzebnicka to kolejna gazeta gminna, przy której pracowałem. Nie włączyłem jej do opisu innych moich gazet gminnych (tutaj) ponieważ wydawcą Panoramy była sama gmina Trzebnica, bez pośrednictwa zewnętrznego wydawnictwa.
Pracę przy Panoramie rozpocząłem od numeru 3(10)/2011. Stworzyłem wtedy nowy layout tego miesięcznika. Moja współpraca z gminą Trzebnica zakończyła się w lutym 2013 roku na numerze 1(24)/2013. Potem gazetę przejął inny zespół, zmieniając szatę graficzną i ogólną koncepcję wydawnictwa.
Archiwalne wydania Panoramy Trzebnickiej można znaleźć tutaj:
http://gckis.trzebnica.pl/336/156/archiwalne-numery-pt.html


Powyżej jedna z okładek, poniżej przykładowe strony.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz