Dylematy Policyjne


Dylematy Policyjne to miesięcznik poświęcony szeroko pojętym zagadnieniom z dziedziny bezpieczeństwa. Od początku, czyli od 1999 roku, tworzony był we współpracy z Komendą Wojewódzką Policji we Wrocławiu - na początku z Wydziałem Ruchu Drogowego (wtedy były to Dylematy Drogowe), a później, po rozszerzeniu formuły pisma, już jako Dylematy Policyjne - ze wszystkimi wydziałami KWP we Wrocławiu. Do 2006 roku wydawany był w formacie A4 na papierze powlekanym. Drukiem zajmowały się nie istniejące już Prasowe Zakłady Graficzne we Wrocławiu. Obecnie miesięcznik ukazuje się w formacie tabloid, a drukowany jest w drukarni Polskapress w Poznaniu.
Z Dylematami Policyjnymi jestem od 2000 roku, kiedy zacząłem pracować w Agencji Wydawniczo-Reklamowej NEKS-PRESS. Początkowo, w związku z ewoluowaniem profilu pisma, sporą część czasu pracy pochłaniały prace projektowe. Po 2006 roku wygląd ustalił się i od tego momentu miesięcznik ukazuje się w niemal niezmienionej formie graficznej, z niewielkimi modyfikacjami.
Oprócz projektów graficznych, łamania i przygotowania do druku w Dylematach zajmuję się także fotografią. Głównie są to zdjęcia ilustracyjne do artykułów, fotografia portretowa, często też zwykła fotoreporterka. W miesięczniku większość zdjęć jest mojego autorstwa.
Kilka lat temu stworzyłem obecną wersję strony internetowej Dylematów www.dylematypolicyjne.pl. Opiekuję się też redakcyjnym sprzętem IT.

Poniżej przykłady okładek Dylematów. Pierwsze dwie w formacie A4, reszta to tabloid.








Przy okazji Dylematów chciałbym wspomnieć o tygodniku Piast wydawanym w wydawnictwie NEKS-PRESS. Nie poświęcam mu osobnego wpisu, bo szata graficzna obu periodyków jest podobna. Zakres moich prac też. Natomiast moja przygoda z tygodnikiem była dość krótka. Piast został zamknięty w 2004 roku. Wcześniej przeszedł przemianę w Super Piasta - zmienił format na A4 i stał się miesięcznikiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz