Parę słów o fotografii



W poprzednim wpisie była mowa o projektowaniu wydawnictw. Teraz będzie parę słów o fotografii.


Fotografia to dla mnie nie tylko praca zawodowa. To także moje hobby. Zdjęcia zacząłem robić jeszcze w szkole podstawowej. Były to czasy fotografii analogowej. Swoje zdjęcia często wywoływałem sam w domowej prowizorycznej ciemni.

W końcu nadszedł rok 2000 i w redakcji, w której wówczas pracowałem, pojawił się aparat cyfrowy. Wtedy też moje fotograficzne hobby stało się także pracą zawodową.

Obecnie najczęściej fotografuję na potrzeby wydawnictw, przy których pracuję. Ciągle staram się unowocześniać swój sprzęt fotograficzny - aparaty, obiektywy, oświetlenie, wyposażenie studia - śledząc tendencje i nowości, podążając za aktualnymi ofertami producentów.

Samo zrobienie zdjęcia to jednak nie wszystko. Ważna jest odpowiednia obróbka. Tu możliwości kreacji są nieograniczone. W mojej pracy najczęściej wykorzystuję oprogramowanie Adobe Photoshop i Adobe Lightroom - to podstawowe wyposażenie „cyfrowej ciemni”, ale oprócz tego korzystam z innych programów, głownie do tworzenia cyfrowych efektów fotograficznych.

Więcej o tym, co mogę zaoferować swoim klientom znajdziecie w zakładce Oferta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz